ZA KURTYNĄ – MÓJ MAŁY ŚWIAT TEATRU - autorzy mgr Ewa Molęcka i mgr Małgorzata Hirczyn



INTEGRACJA POPRZEZ AKTYWNY UDZIAŁ W ZAJECIACH KULTURALNO-OŚWIATOWYCH - autorzy mgr Sylwia Wardakas i mgr Jan Szczęsniak



Z KOMPUTEREM MOŻNA LEPIEJ, CZYLI KOMPUTEROWE PROGRAMY EDUKACYJNE ELEMENTEM WSPOMAGANIA PROCESU NAUCZANIA - autor mgr Adam Zagórski



PATRZYMY – PRZEŻYWAMY – TWORZYMY WYKORZYSTANIE DZIEŁ MALARSKICH NA ZAJĘCIACH JĘZYKA POLSKIEGO- autor mgr Jolanta Stokłosa)



„WYKORZYSTANIE METODY DOBREGO STARTU MARTY BOGDANOWICZ NA ZAJĘCIACH REWALIDACJI INDYWIDUALNEJ”- autor mgr Beata Sobów



Łączenie sylab, układanie podpisów pod obrazkami przy pomocy programu edukacyjnego "Foka Sylabinka" – autor mgr Ewa Listwan



Projekt dydaktyczno – wychowawczy do realizacji w szkole podstawowej „SZANUJMY WODĘ” - autor mgr Maria Ziółkowska



Scenariusz zajęć z funkcjonowania w środowisku w gimnazjum dla dzieci głębiej upośledzonych umysłowo. Rozwiązywanie łamigłówek w oparciu o opowiadanie "Kłopoty Tygryska" - autor mgr Krystyna Makarucha



Scenariusz dziennego ośrodka pracy w gimnazjum dla dzieci głębiej upośledzonych umysłowo. Temat tygodniowego ośrodka pracy: „Wiosna w sadzie i w ogrodzie” – autor mgr Krystyna Makarucha



Metoda dobrego startu Marty Bogdanowicz Metoda dobrego startu, którą opracowano wzorując się na francuskiej metodzie Bon Depart, jest metodą stymulowania rozwoju psychomotorycznego i rehabilitacji psychomotorycznej.– autor mgr Krystyna Makarucha